utorak, 10. prosinca 2013.

KAPLJICA SUZE


Mogla sam i ne biti,
A mogla bih i umrijeti
Sve možda već nekad i vidjela jesam
Sve možda i sanjala jesam.
I kad mogla bih sav život stopit u možda, možda bih mogla i ja biti samo možda….

U noćima mučnim kad čujno se ruši,
A tek nečujnost zavlada hladna, bešćutna,
Zavlada nemir u nečujnosti mrskoj, nikad prihvaćenoj, silom nametnutoj.
Opet u nemiru noći, opet u nespokoju dana
Kad svaka misao postaje kletva, kao sudba nezvana, kao sudba nepoželjna…

Naizgled mirna, a tek u sebi ustrašena,
Kad svaka sjeta kao šamar udara,
Jer život što piše još jednom crnilom nekim, u nekoj nevjerici sjete
Kad sjeta postaje kletva
Kad ljude, tek ljude ne vidim više
Kad čovjeka, tek čovjeka ne shvaćam više…

I što bi bi pjesnik bez boli?
Tek ljuštura ljudska, tek čovjeka olupina...
Tek bol što sreću traži
Tek bol što radost shvaća
A u potrazi sreće život se topi…čekajuć' put, čekajuć' znak da nešto i dobro je bilo…

Možda tek samoća odgovor skriva,
Kad previše ljudi previše lošeg nam nosi.
Sve više neshvatljivost ćutim u nijemosti noći,
Kad i dan postade kao noć, a iz noći izlaza nema…
Da li je slijepost?
Da li možda ipak i sreća?
Tek svjesnost neminovnosti shvaćam u noći kad dobri ljudi snivaju
U noći kad zle duše vrebaju
Tek u nekoj noći mukloj kad nemir snove ubija.

A ja, ja tražim i kad jutro ne donosi ništa… tek dan u stapanju s noći
A željeh samo biti
A željeh samo i nekome bitna ostati…
I danas sam možda tek zemlja kišom natopljena, mirisna u sjećanjima nekih proljeća bivših
Samo sam i neka travka orošena u jutrima svježim okupanim rosom
Samo sva u nemiru… od ljudi…
Tek zamišljam vjetar, igra se granama krhkim, pa ih lomi nemilice, nekad tek u igri, nekad tek u bijesu.

I život tek se krhkošću crta…
I što bih bila, i što bih mogla ostati, i što sam mogla i postati?
A i gdje bi me mogao pronaći…mene nemirnu, u bijegu u besciljnom lutanju…
U kojoj noći kad uzbunjena nespokojem tražim pobjeći noćima, bježeći danu…
Tek prihvaćajući kletvu, shvaćena i uhvaćena sudbom, nestajući tek tako u mojem nemiru…

Posvećujem tebi…

Svaki uzdah, svaki osmijeh, svaki spokoj, svu ljubav
Svu blagost što skupit ju mogu u nemiru duha mojega…
Tebi što prije tebe ne shvaćah…

Samo tebi bez koga bila bih tek kapljica suze života moga…

1 komentar:

  1. NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za međunarodne tvrtke Apache Corporations, upoznao sam Babu Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao sam tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj tvrtki, bio sam uništen i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla s mojom djecom i ovaj posao je bio moj put natrag u dobar život i vraćanje moje obitelji. Nakon moje konzultacije s Babom Nosom, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao duhovnoj čaroliji i moćima Baba Nosa. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti vašu bivšu ženu, bivšu suprugu, bivšu prijateljicu ili djevojku samo ako danas možete pisati ili WhatsApp baba Nosa
       2349083639501. ako imate problema sa sljedećim?;
    (1) Ako želite svog bivšeg natrag.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite biti promaknuti u svom uredu.
    (4) Ako vam je potrebna moć da osvojite sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija zapovjednog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh putovanja
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vezite muža / ženu zauvijek za sebe
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite biti bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna financijska pomoć.
    (16) Biljna njega
    (17) Ako ne možete zadovoljiti seksualnu želju svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate bolest i moć HIV-a za liječenje raka, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Biljni kućni i domaći liječnici. Adresa ureda br. 20 traka od slonovače, stanje Ife Osun ... k

    OdgovoriIzbriši