subota, 29. listopada 2011.

TRAGIKOMEDIJA I NIŠTA DRUGO...


Bio je obican ispodprosjecan stanovnik grada...tek doseljeni..pridoslica, te se je uspio ozeniti za lokalnu curu. Bez nekih skola..uclanio se je u partiju i isao na nke vecernje tecajeve..a na kojima je zapravo drijemao. Nije puno govorio i znao je dobro glumiti da jako razmislja i mudruje..a nije govorio, jer nije znao sto bi rekao, a i nije zelio davati do znanja da govori drugacije i da neke hrvatske rijeci zapravo ne razumije.



Dan kada je padala vojarna...mnogi su poginuli...a on je bio na sigurnom..na dobroj i sigurnoj udaljenosti od poprista borbi. Bio je lijep suncan jesenski dan...zena je pekla pile...svi su susjedi bili vani i u daljini slusali odjeke topovskih granata i rafale...i svi su bili jako uzbudjeni...a na sigurnom, i bila je nedjelja, neradni dan...njegova djeca su se bezbrizno igrala na dvoristu..rata. I njihov tata se je igrao rata, ali sa pravom puskom...i glumio da nisani avione..a jedino su letjeli vrapci...dok su drugi ginuli...on je bio clan vladajuce stranke..ZNA SE...eh, da za vrijeme Jugoslavije nekako se je drugacije deklarirao, poslije kao Hercegovac (a zasto ne i prije?)

Vrlo brzo se je uspinjao u svojoj politickoj karijeri...i postao imucan, a nekada je posudjivao novce od susjeda..postao je i glavni u ZNA SE....a na bozicnom koncertu u njegovom gradu on i ostali gradski vlastodrsci i lokalni tajkuni sjede ispred svih...za stolovima, a konobari ih obilaze dok se pjevaju bozicne pjesme...i on je jako pobozan i u to ime svako malo nazdravlja, a lokalna cura postala je gradska gospodja sa jako natapiranom frizurom..onak' da se vidi da je bila kod frizerke, jer skromnost joj nije vrlina..i puna je neukusnog strasa ....bljesti kak' to treba za Bozic.

Ostale ovce, pardon gradjani sjede na sportskim tribinama, gledaju svoje lokalne mocnike i pljescu.....

PRICA BROJ 2

Bivsi partijac visokog ranga, predsjednik opcine veliki porijatelj sa komandantom grada bivse JNA...nakon gubitka pozicije na prvim hrvatskim izborima odbija danima napustiti svoj ured..ne priznaje novu vlast..obilazi komanmdanta grada i trazi da ucini nesto kako bi sacuvao svoju politicku poziciju. Nakon uspostave hrvatske drzave neko vrijeme "mota" sa privatnim biznisom, postoje cak i neke kaznene prijave, procesi...ali nije bije bittno ..sve to prekriva prasina i paucina. Poslije nekog vremena i on dozivljava politicku rehabilitaciju od isto tako ex partijke i skupa "drmaju" gradom.

I doista sam ljuta..i zalosna, jer bio je to nekada moj grad, kojega sam voljela i imala mozda i vise prava, a svakako vise znanja uciniti nesto u njemu... I ne samo ja..ali to su nam oduzeli..takovi polupismeni profiteri ..unistili su nam snove i zelje, a jos smo i dobro prosli..jer smo ostali zivi..neki nisu bili te srece, jer su bili na pravim mjestima gdje se je pucalo u ljude, a ne u vrapce...i ti "pucaci" u vrapce nisu dozivjeli niti dana rata....iako negdje pise da jesu...i za to im se i dobro placa..dok su se igrali, a zena mu je pekla pile u pecnici kojeg su poslije pojeli "U SLAST"...dok su drugi ginuli za Hrvatsku..ovi su planirali kako ce zavladati Hrvackom...

I zato sam otisla...nisam vise mogla gledati u sta se pretvara moj grad..u sta se pretvara citava Hrvatska.....a tko bi me i slusao?...i zao mi je sto sam bila u pravu, jer sam vec onda bila svjesna u sta ce se pretvoriti Hrvatska...a jos mi je vise zao sto takvi i dalje mrcvare sve sto se jos izmrcvariti moze ...a izmrcvarili su sve...kulturu, jezik, arhitekturu...svuda sa svojim neznanjem, primitivizmom i divljastvom. Da su barem zeljeli nesto nauciti.....i prihvatiti zatecenu kulturu...ne, u svom neznanju trebalo je svu civilizaciju unistiti i nametnuti na silu svoje!

I to vise nije moj grad ...vise se ne vracam u njega..jer grad cine ljudi, a ti ljudi ne vole taj moj grad...nikada ga niti nisu osjecali svojim..i zato su ga ubil...i vise ne dise....niti je to moja Hrvatska od nekada...jer i drzavu cine ljudi koji ju vole..a oni ju nisu znali nikada voljeti...samo su znali glumiti.....

2 komentara:

  1. Prolazio sam kroz sagu o odnosu sa suprugom 2 godine jer me vara i ova žena vara
    na mene je sklon lomiti moj dom i čak smo došli do točke razvoda i odlučio me ostaviti
    Ova druga žena, rekla sam svom prijatelju u uredu o razvodu u utorak i preporučila me dr. Ilekhojieu
    spasio mi brak i doveo muža natrag k meni i on je kleknuo jučer i ispričao se za sve i zakleo se
    Nikad više me nećeš napustiti niti prevariti i tako sam sretna što se moja obitelj vratila i moja djeca su sretna da svatko ima slično
    problemi s vezama trebali bi ga kontaktirati na gethelp05@gmail.com ili nazvati +2348147400259 tako sam sretna što se moja obitelj vratila i
    želim da svaki par shvati da razvod nikada nije odgovor

    OdgovoriIzbriši
  2. NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav svima Am Christian Hofman, ja sam iz SAD-a. Radim za međunarodne tvrtke Apache Corporations, upoznao sam Babu Nosu na svom putovanju u Afriku, otišao sam tamo na ugovor Pregovori i izgubio sam u drugoj tvrtki, bio sam uništen i slomljen, a prije samo nekoliko mjeseci bio sam razveden, moja žena je otišla s mojom djecom i ovaj posao je bio moj put natrag u dobar život i vraćanje moje obitelji. Nakon moje konzultacije s Babom Nosom, izveo je čaroliju za mene i ja sam dobio ugovor i nekoliko mjeseci kasnije moja supruga i djeca su mi se vratili i sve sam to dugovao duhovnoj čaroliji i moćima Baba Nosa. Ja sam svjedok baba Nose, duhovnog oca mnogih velikih ljudi. za bilo koji od vaših duhovnih problema i to će biti riješeno. Može vas obogatiti bez krvnih rituala, vratiti vašu bivšu ženu, bivšu suprugu, bivšu prijateljicu ili djevojku samo ako danas možete pisati ili WhatsApp baba Nosa
       2349083639501. ako imate problema sa sljedećim?;
    (1) Ako želite svog bivšeg natrag.
    (2) ako uvijek imate loše snove ili seks u snu.
    (3) Želite biti promaknuti u svom uredu.
    (4) Ako vam je potrebna moć da osvojite sudski predmet
    (5) Bilo koji oblik čarolije
    (7) Čarolija zapovjednog tona
    (8) Zaštitni prsten
    (9) Prsten za uspjeh putovanja
    (10) Duhovna moć za Božje ljude
    (11) Vezite muža / ženu zauvijek za sebe
    (12) Želite da žene / muškarci trče za vama. (13) Ako želite dijete.
    (14) Želite biti bogati bez krvnih obreda. (15) Ako vam je potrebna financijska pomoć.
    (16) Biljna njega
    (17) Ako ne možete zadovoljiti seksualnu želju svoje žene. zbog loše erekcije.
    (18) Ako imate bolest i moć HIV-a za liječenje raka, nazovite Baba Nosa na +2349083639501
    TRADICIONALNA MEDICINA Biljni kućni i domaći liječnici. Adresa ureda br. 20 traka od slonovače, stanje Ife Osun ... k

    OdgovoriIzbriši