četvrtak, 7. veljače 2013.

MAMINIM OSMIJEHOM


U osmijehu tek rođenom kad ugledao si svijet
U osmijehu tek meni znanom kad ugledah te
U osmijehu tek nevinom kad zaželjela jesam zagrliti te,
Odmah…snažno i plaho, tebe tek krhkog,
A sva u strahu da ne zaboli te…

U osmijehu mome, tebe tek malenog preporučih svijetu
Preporučih te i Zemlji,
… da te čuva
… da te voli
…da sklona ti bude,
Baš kao i meni kad te rodih.

U osmijehu maminom zaželih
I da Mjesec kao Sunce ti bude…
Topao, svijetao, blizak i u svakoj tami
U pomoć pozvah i Mjesec i Sunce
I nevrijeme molih da ne šiba te bolno.

Osmijehom maminim zaželih ti mudrost
Da me možda, možda shvatiš i kad shvatljiva teško jesam,
Jer samo sam…
…samo sam mama kad te gledam…

I bez obzira što činio
I bez obzira što mislio
I bez obzira i na sud
Shvati, samo shvati
Mamino Blago,
Da tek bila sam samo mama

I kad te ugledah malog i krhkog,
Bila sam samo ona što pratila te je
I samo sam mama, jer pratim te
Ma što radio
Ma što činio
Čekam i u mislima zovem i Zemlju i Mjesec i Sunce,
I tvoj osmijeh kada ga ugledam…

A sva u molbi,
Sva u strepnji
Sva i u Nebo zagledana…
…nek te čuva i voli baš kao mama.
Osmijehom toplim, kao da jučer je bilo
U meni osta kao da tek je tren bio
I sad kad već malen nisi gledam te još uvijek onako krhkog
Jer ostaje osmijeh…
Kad ugledao si svijet
Kad pomilovala te prvi put jesam
Kad ugledala te jesam
Sunce i Mjesec
Osmijeh i osmijeh
Tek i danas mamino čedo jesi… (MiM)

Nema komentara:

Objavi komentar